Friday, June 22, 2012

Just Short About Blogger

Susah bagi aku seorang blogger yang tak tahu nak tulis apa . Kadang kadang nak cakap diri as blogger pun macam kelakar . Ada ke yang nak baca blog rubbish macam ni. Another word, BLOGGER YANG TAK FAMOUS. Tapi betul ke berblogger cuma nak dikenali,nak dapat perhatian,nak follower beriban even cerita entah pape. Bagi aku terpulang lah sebab dia punya blog,dia bayar bil internet and bla bla. Kalau tak suka jangan buka dan jangan baca.Tapi biasa lah manusia,iri hati is number one !

Dunia berblog ini sebenarnya sebahagian daripada hidup seorang blogger.Melalui blog segala rasa boleh diluah segala cerita boleh dikongsi , segala maklumat boleh di ketahui dan segala kesempatan boleh di ambil .Bila aku ni agak rajin berblogger, banyak group group blog yang aku follow sebab nak blogwalking dan follower. Tapi malas dan no idea nak update tentang apa. Bila orang macam aku tak rajin membaca, tak tajin tengok berita, tak rajin beli surat khabar,tak rajin searching info dekat internet so banyak benda yang aku tak tahu. Tapi aku nak jadi seorang penulis. Pernah try buat cerita pendek masa sekolah menengah but semua terkubur macam tu je. No usaha no displin memang semua kita nak buat tak akan jadi . Semua akan jadi hangat hangat tahi ayam . That's all . babai .

No comments:

Post a Comment